The ultimate top 3




Nu börjar ju året nalkas slutet och det brukar vara populärt att göra listor över saker som skett och man hoppades skulle ske. Jag tar nu fram ett par listor över saker som jag anser är det viktigaste som skett och inte skett under en tid bakåt.

De sista trendiga orden, till dagens datum:

3. Spotify, musiktjänst... googla det and you will find...
2. Blondinbella, I dont care, I dont wanna care, but I hade to write it in my blogg...
And the winner is:
1. Gerrard....

Ord som inte har någon betydelse längre:

3. Rymden, när jag växte upp så var allt som hade med rymden att göra något spännande. Ord som Måne, Laser, raket hade en lite annan klang än idag...
2. Rakad fitta, när jag växte upp var det bara några få tjejer i porrfilmer som hade snyggat till sina kön med en sträng eller något annat trevlig.
And the winner is:
1. Jämställdighet, alla yngre tjejer tar för sig mer än någonsin. De enda som har missat tåget är de tjejer över 37,5 som fortfarande inte har fattat att man måste ta för sig för att vinna...

Det tre värsta toaletterna jag någonsin besökt:

3. Toaletten hos teknikerna på F-Secures gamla kontor, ute i Mattinkylä. Satana...
2. Toaletten mellan gate C och B på Frankfurt airport...
And the winner is:
1. Toaletten på campingplatsen utanför Montreux

De tre män jag skulle knullat med om jag var tjej...

3. Vilken svart man som helst, bara för att få reda på om det är skillnad...
2. Vem som helst bara få att få se hur det är...
And the winner is:
1. Vilken tjej som helst bara för att få prova lite lebbning...

Kommentarer
Postat av: MD

Jag vill göra en annan lista än din:

De tre kvinnorna jag skulle knulla med om jag var kille:

3. Oprah! Bra betalt.. I´m a manwhore!

2.Mej själv.. Så mycket jag orkade så jag fan fick nog någon gång!!!

1. Skulle absolut inte sätta på någon. Jag skulle låsa dörren. Tända ett ljus för att få upp stämningen och sen jäklar skulle jag onanera för det är jag nyfiken på hur det skulle kännas!!!

Postat av: UKnowWho...

Jadu... vad ska jag svara... gifta oss...?

2008-12-31 @ 02:45:41
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0