Yksi svarar...



Eftersom frågor/spørsmålen kommer in kontinuerligt här på bloggen så satte jag mig ner och bestämde mig för att svara på alla dem. För dig som på något sätt tror eller anser att något skulle vara uppdiktat, så kan det kanske vara så eller inte:

Hur många bultar finns det i Ölandsbron? /Jesper009

Yksi svarar: Cirka 64 300 bultar.

Vem fan tror du orkar läsa din pissblogg? /Anonym

Yksi svarar: Du har ju bevisligen gjort det....

Du verkar intelligent, snygg, smart och vacker, är du singel? /Yksi

Yksi svarar: JA!

Helt klart den bästa modeblogg jag läst! Jag ser verkligen fram emot morgondagens outfit... Om inte annat så ser jag med glädje fram emot nästa gång du tänker modeblogga!! Hjälp brudarna kommer att bli som tokiga! Keep up the good work baby!! /Tess (21 år)

Yksi svarar: Det blir ingen modeblogg idag, fick för mycket träffar igår, blir lite orolig att jag slutar som ett Armani-vrak på bakgatorna i Milano, med portfolion under armen med alla bilder som Elloskatalogen ratade...

Om du gillar Hopes Die Last...kolla då in From First to Last två senaste skivor. Wunderful, dock utan det italienska vredet. / http://pjoltas.tumblr.com

Yksi svarar: Du har så rätt så och texten till Emily är genial... finare kärlekstext får man ju leta efter, länge...

Är det sant att du skrivit ett fanmail till Carolina Gynning? /Anonym

Yksi svarar: JA!

Har du någon gång "rökt på"? /Stalker

Yksi svarar: Yes, but I did not inhale... (denna frågeställning är faktiskt påhittad, har alltid velat svara så här jävla korkat... men nu är jag iofs inte president för USA... Men ändå...)


Det var allt för denna gång, för dig som vill ställa frågor/spørsmål så går det bra till [email protected]....

Kommentarer
Postat av: Charlotte Perrelli

Jag funderar på att skilja mig och flytta till Norge och leva med dig resten av mitt liv, intresserad?

2008-12-30 @ 12:29:41
URL: http://charlotteperrelli.blogg.se/
Postat av: Elita Löfblad

Jag flyttar hem till Sverige igen om du lovar att vara mig trogen resten av livet...

2008-12-30 @ 12:31:21
URL: http://blogg.nattstad.se/elita
Postat av: MD

Jag har faktiskt en fråga till: Har du hittat på de flesta frågor själv OCH va fan... Gynning??!! Jag lider av förföljelsemani och nu har jag bestämt att jag ska följa efter dej! Då kanske det är bäst att jag frågar en fråga till: Kan jag förfölja dej med Gynningutklädsel? Eller ska jag vara Blondinbella? DU kan väl låtsas att jag är en brat med silikonbröst och förminskad hjärna. Återkom gärna med svar så jag vet om jag ska förfölja dej öppet eller om jag måste smyga... ( 21 åringen... tack förresten ;) )

Postat av: Yksi

Oj här vare mycket att svara på:



1 Nej faktiskt inte... förutom singelfrågan och den sista...



2 Stalk me how ever you want baby...



3 Se ovan



4 Se ovan



4,5 Vassego... :)

2008-12-30 @ 14:08:19
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0