Jag bor mitt i stan...

... cirka 50 meter från kanalen och 10 meter till brua som kan ta dig över till Kråkerøy. Båt, vatten, hav, öar är runt knuten för mig, men samtidigt har jag ett krypavstånd på cirka 300 meter till barer och restauranter... Jag trivs och "kosar" mig... För mig är inte antal kvadratmeter det viktiga utan närheten till det jag nämner ovan. Ju mindre jag har att städa och fylla upp saker som man bara måste spara på, desto bättre... 



Caja ligger inne i hamn, antagligen för att bunkra upp...?



Finn 1 fel...?



Styrbord... 



Mera styrbord... 



Man får ju hoppas att det inte är mer än 1 passagerare om det skulle hända något...



Rost och ett titthål till vattnet...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0