Dildo i urinhålet

Någon som kommit in på min sida har sökt på "dildo i urinhålet", i google. Jag har statistik för att se vad som gör att just du kommer till min sida. MEN "dildo i urinhålet" får mig att börja fundera på vem fan det är som läser detta bloggande...

För det första; kan man få in en dildo i urinhålet? För det andra; VEM skulle vilja ha in en dildo i urinhålet? Det tredje: Vem kommer överhuvudtaget på att försöka få in en dildo i urinhålet?

Jag har en ganska öppen attityd till sex och har förståelse för de flesta sätt man kan utöva detta motionerande på. Och man börjar ju undra vad detta är för en typ som överhuvudtaget söker på detta. Och att han kommit in till min blogg måste ju vara för att han sökt på det i alla former för om man gör en sökning på min sida kommer man till mitt humoralster "Så nära gud har jag aldrig varit" och den länken ligger långt, långt ner i sökningen i Google. So we are talking about a desperate man or women här alltså...

Personen måste ju vara så porrsurfskadad att han, eller hon, måste finna det ultimata. Det ultimata här är alltså Dildo i Urinhålet...

Vad hände med det passionerade samlaget i en säng... det där svettiga, varma sköna orgasmerande, timeade i minsta detalj tillsammans... stönande sköna sexet som man kan uppleva och njuta och bara ligga nära, nära efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0