Just idag...



... har jag energi och kraft att utföra mirakel, men vilka mirakel går att utföra? Jag skulle kunna göra någon glad eller bara visa uppskattning till någon vän eller skapa något?

Helst av allt skulle jag vilja sprida min glädje till någon som verkligen behöver det, jag skulle kunna bränna alla pengar jag har på leksaker och sedan gå upp till barncanceravdelningen här i byn. Eller hyrt en buss och tagit med mig alla narkomaner ut på en tur för att se det vackraste Norge har i naturväg att visa upp. Det räcker ju att någon av dessa skulle ta sitt förnuft till fånga så hade min lycka varit gjord.

Eller så blir det som vanligt, jag fyller min blogg med ordbajseri, visar upp mina patetiska bilder på rost. Eller så fyller jag den med genialiska pamfletter över mina iakttagelser och mina underbart perfekta bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0