Några bilder ur mitt liv...

... har fått tillbaka en PC som varit ifrån mig nästan ett år och som de flesta som läser denna blogg har jag alltid haft en kamera i handen när jag varit iväg, hemma, borta, jobbat.... ja... överallt nästan. Och ni vet ju, man har en massa bilder man tycker om, några som visar något viktigt och totalt meningslösa fyllebilder... Jag tänkte nu bjuda på några ur mitt arkiv...



Här är stranden jag bodde vid, när jag bodde ihop med mina barn. Det blev under sommaren nästan dagliga bad...



Något gossedjur som fick sin egen tallrik vid middagen, eller lunch...



Min katt, Saga, som jag vaknade upp med efter en efterfest som hette duga, hon fick stanna...
 


Har jag inte en aning om vem det är, om det är någon som känner igen henne så kan ni ju kopiera och skicka till henne... antagligen tagen på en campingplats på västkusten...



Denna bild låg i samma mapp, helt okänd person för mig, men en snygg jeansrumpa hör väl till i allas bildbibliotek...?



Här har jag en bild som jag faktiskt vet var den kommer ifrån, det årliga VM i fotboll. Å kall öl, på is är ju oxå ett "måste" i bildbanken...?



Av någon anledning har jag även tagit en bild på sydspetsen på Römö... Härifrån går även färjan till Sylt...



Jadu, denna bild kan ju ha tagits varsomhelst i södra Sverige eller Danmark... Men det är mina ben, det ser jag ju...

Kommentarer
Postat av: Pixel

Grattis med "ny" pc, og velkommen tilbake på nett.

2009-02-26 @ 16:07:38
URL: http://blog.pixelmaster.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0