Dagens Tema, Människor

Dagens Tema var tanken att det skulle bli människor. För jag var inte säker på om jag skulle få tillgång till mitt riktiga tänkta tema... Så idag blir det två... Tyvärr så var det svårt att få till det idag,

Jag älskar människor och kan studera dem hur länge som helst, men så fort du får en kamera i hand, så försvinner alla spontana leenden lika fort som 22 laktritsshots på en studentfest. Men samtidigt är det dokumentation som är det viktiga...



Ibland är det svårt att få kontakt med folk...



Någon vänlig själ har börjar sticka halsdukar till statyerna...



Röker gör alla i denna by, nästan... Men det är inte många som vill vara med på bild... lägg märke till att det inte förekommer någon pappmugg med latte... Men ...



... sån tur finns det spelevinklar... även om hon...



... snabbt ångrade sig... Men...



... kan ju inte låta bli... och snart inser jag hur det känns att ha ...



... ett fan...



Som ni ser så har vi en halsduksterrorist i stan... skönt med lite färg...


Kommentarer
Postat av: lars åström

ha det bäst

Lasse :-)

2010-05-18 @ 15:11:07
URL: http://viktminskning.bloggzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0