Det visste du INTE om mig...



- Jag har ätit middag med Ed Marinaro (legendarisk Stjärna i NFL samt känd från Falcon Crest samt Hill street blues)
- Jag har sett Tommy Körberg naken
- Jag var så här nära (håller upp tummen och pekfingret och cirka 7-8 mm mellan dem) att kunna skryta om att vara buksvåger till GP...
- Jag har kört Vasaloppet utan att ha tränat, på skidor alltså. 12 timmar 55 minuter, beviset hänger på väggen.
- Jag har träffat Jed Bush, och festat loss ordenligt... Jed är lillebror till den förra presidenten (Amerikanska)...
- Jag har stått ut en finsk bastukväll med för mycket sprit och där man skulle "röka ut" Routsin... jag kom ut som nästsist...
- Jag har varit på Strippklubb
- Jag har blivit uppraggad av två kubanskor, som visade sig vara kubaner...
- Jag har suttit en hel tågresa och snackat med Sussanne Osten, utan att reagera på hennes senapsfärgade byxor och afrikanska halsband.
- Jag har badat isvak
- Jag älskar rysk mat (Smetana, Blinis, Honung+saltgurka... etc... )
- Jag var och såg Monsters of Rock, bägge gångerna när spektaklet kom till Sverige...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ojdå du har upplevt :)

2009-01-10 @ 17:42:01
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Yksi

Jodå... något har man ju hunnit med...

2009-01-10 @ 17:51:01
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Mona

Vasaloppet visste jeg om!

2009-01-10 @ 23:39:13
Postat av: MD

Strippklubb visste jag inte men jag är heller inte förvånad ;)

Finns nog mer att lägga på listan tror jag =)



LOVE YOU!!!

Postat av: Madeleine

Svar: Visst är det! :D

2009-01-11 @ 03:00:06
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Yksi

Mona: Men visste du att det var på 12 timmar 55 minuter...? Har ni börjat packa för estokolmo... ?



MD: Jo sörrö, strippklubb i Finland och USA... Vad det gäller det andra så måste jag ju hålla öppet för lista två... den får ju inte bli tom...

2009-01-11 @ 11:26:20
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Mona

Jepp! Jeg visste hvor lang tid du brukte, det fortalte du da vi satt på verandaen til lang tut på natten i fjor sommer. :-)



Har ikke begynt å pakke ennå, må vite hva vi skal gjøre først... ;-) Ser fram til turen, og teller ned dagene på jobb-kalenderen min.

2009-01-11 @ 21:35:30
Postat av: Anonym

Aha... ok.. :)



Det gör jag med... biljetterna kommer nog i veckan och då skickar jag tider... sedan får säta upp ett schema...

2009-01-11 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0