Jag anser att...



... det bästa som hänt PC världen är Linux!
... det bästa med Norge är ärligheten och oljan...
... det bästa som hänt Linux är Ubuntu!
... det bästa som hänt mig är mina barn!
... det bästa som finns är mina vänner, även om den bästa bor i Stockholm.
... det bästa med att vakna på morgonen är en espresso.
... det bästa med tobak är när nicotinet hits the brain...


Övrigt så anser jag att Andreas Kleerup, Blondinbella, Kenza och majoriteten av mina ex är lika intressanta som att se färg torka eller när de tömmer Eriksdalsbadets pool på vatten...

Kommentarer
Postat av: Yksi

Minipc-en är en Acer eller HP ... eller något annat...?

2009-01-09 @ 09:58:40
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: MD

Ja det finns mycket som är det bästa faktiskt =)

En bra dag idag? Känner du att mars börjar närma sej? Känner du av solen som strålar? ( iaf här) Känner du handen jag har innanför byx... förlåt.. Ha en väldigt bra dag mannen!

Postat av: Yksi

Svar ja, svar JA, svar ja visst..., eh... märker du inte det, han blev ju ... eh... hmm...



U2 darling...

2009-01-09 @ 10:19:28
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0