Jag...



vaknar, du ligger nära. Vi ligger sked, min kuk, vaknar till mellan dina skinkor och reser sig sakta, sakta. Mina armar kring dig, nära, nära. Mina näsa andas in din doft och hår. Täcket täcker oss ända upp till ögonen. Vi är båda sömndruckna och jag känner att det är fuktigt sedan våra gymnastiska övningar ifrån i går...

Sakta nosar jag med kuken, som nu blivit riktigt hård, mellan dina ben och känner att den glider lätt. Du rättar till dina höfter för att jag ska komma in. Men väljer att stanna där jag är.

Jag vänder dig mot mig, kysser dig, kyssen blir besvarad. Jag tar mina händer, placerar dem på dina kinder, kysser dig djupt. Vi ligger fortfarande på sidan, du lägger över ett ben på mig, jag för fram mina höfter så min hårda kuk nosar precis där den skall nosa...

Du försöker få mig att komma in, men inte än...

Jag drar med dig upp på mig, jag ligger på rygg, du sitter på mig. Jag kommer lätt in i dig, du rör höfterna långsamt, jag smeker klitoris med ena handen, med den andra ditt bröst. Efter en stund, så tar jag mina händer under låren på dig, lyfter dig lätt upp till mitt ansikte, du sätter dig till rätt. Dina armar uppåt på väggen, du rör dig rytmiskt över mitt ansikte, jag suger in din klitoris i munnen och låter min tunga gå i alla möjliga rörelser över den...

Jag känner att du är på väg, men det var ju det. Vi har ju lovat varann att komma tillsammans, för jag vill ju komma när du kommer när din orgasm får dig att musklerna i fitta suga ut och tömma hela mig på sperma...

Jag ligger fortfarande på rygg, jag placerar dig på rygg, på mig. Jag ligger raklång, du särar på benen med min kraft. Jag tränger in i dig bakifrån, ber dig att spänna ut fittan. Smeker klitoris med högra handen, den vänstra på ditt bröst. Slickar och naffsar i din örsnibb... Berättar hur skön du är, hur gott det är att knulla dig... Jag känner pulsen av ditt hjärta, hur den blir högre och högre, hur du savar, hur dina andetag blir tyngre och tyngre... hur du närmar dig orgasm... hur jag förbereder mig själv att jag ska fylla ditt hål... Så känner jag spänningarna och förstår hur nära det är ... ligger still i dig för att du ska komma och med dina fittmuskler suga ur varenda liten droppe ur mig... å du kommer, starkt, jag trycker in kuken så långt jag kan och kan bara enjoy the ride... och känner hur det drar ihop sig i kukrot och pung...






Kommentarer
Postat av: Mona

Mmmmmmmmm

2009-01-22 @ 20:55:22
Postat av: Mona

Känner nästan att jag måste skriva att det inte var mitt Mmmmmmm...

Postat av: Mona

Tenkte nesten det, men det var jo litt gøy at han kanskje ikke visste hvem det var ;-)

2009-01-23 @ 09:51:58
Postat av: Yksi

Hahaha... så det var du... :)

2009-01-23 @ 09:56:07
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Mona

Jepp, må jo innrømme det, ja!

2009-01-23 @ 13:35:10
Postat av: Mona

Mona - du är min nya idol... ;-)

Postat av: Mona

Det sier du sikkert bare fordi jeg har så vakkert navn..... :-D

2009-01-23 @ 16:21:05
Postat av: Mona

Ja.. jag ger aldrig en komplimang utan dolda motiv ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0