Sexlivet 2009




Sexlivet 2009 har börjat som en fullständig katastrof. Jag vet inte varför, jag har inte varit för full, inte varit elak eller på annat sätt okontaktbar. Men de skamliga förslagen har uteblivit. Kanske lika bra det?

Jag har en "vän", Petra kan vi kalla henne. Som nog har slagit alla personliga rekord i sitt Sexliv 2009. Det är ju så det ser ut idag i den nya unga generationen. Man tar för sig, gör som man vill, jag tycker det är bra. En tjej är inte en slampa eller hora bara för att hon vill ha lite kul eller skönt. Det är först när hon tar betalt... som hon blir hora...

Mitt första samlag varade nog i 11 sekunder blankt. Jag minns det som igår, hon var äldre, jag var för ung, till och med olagligt ung. Hon placerade mig på sig, jag rörde på mig i 7 sekunder. Förstod knappt vad som hände, rullade av och la mig på rygg. Hon trodde nog att jag ville att hon skulle sitta på mig och gjorde helt sonika det. 4 sekunder senare kittlade det till i nedre regionerna av Yksis bål. Och "kawdang" så hade han förlorat oskulden två gånger på 11 sekunder.

Självklart har jag haft bra sex också jag kan till och med erkänna att jag haft förbannat bra sex.

En nära person, till mig närstående, vet jag att hon aldrig fått orgasm. Nu så här efter hennes död, så vet jag att hon aldig fick det. Det måste ha varit oerhört frustrerande att under ett helt liv aldrig få uppleva det som av många anser vara livets körsbär, kronan på verket,

Kommentarer
Postat av: MD

Hemska tanke att aldrig få uppleva livets sötma.. Men det är klart, har man aldrig haft någon så kan man heller inte på ett vis sakna det. Synd och skam är det. Och ledsamt..

Postat av: Yksi

Håller med... Men det är en sak om man inte fått smaka Jansons innan man dör... men Orgasmen är ju något som dyker upp överallt... och hur kul är det att ha sex och aldrig få till det... ?

2009-01-11 @ 16:35:28
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Marianne

Måste vara väldigt frustrerande! Och just veta att när "andra" har sex så får dom som oftast orgasm, men inte en själv.

2009-01-11 @ 18:58:55
Postat av: Yksi

Agree 100%...

2009-01-11 @ 19:06:07
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: J.Lo Hoe

Kanske d kanske.. ;)

2009-01-11 @ 19:21:22
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0