200

Då var det dags för inlägg 200... tar och googlar 200, hittar en massa kul, men känner att det mest interna skämt som inte fungerar för andra... 

200 är ett kul tal, dels att det kan se ut som det står ZOO och djurparker är ju kul, Sveriges bästa djurpark är Skånes Djurpark. Men det är ju bara för att det är väl(?) den enda djurpark med skandinaviska djur och inte som så många andra med djur som egentligen inte finns här uppe... Jag blir så jävla ledsen varje gång jag ser elefanterna på Skansen, det är som att tvinga in en 9-barnsfamilj i en tvåa... 

Nej, nu skulle det ju firas, å det gör jag.. med ett glas champagne och rysk kaviar... Grattis till mig och till dig som läser.... Snittarna står där borta, champagnen står där, alkofritt alternativ? Va?, Snygg klänning!, Brukar du ofta komma hit?, När slutar en så snygg liten tjej som du?, Nämen hej, bor du kvar i samma tvåa? Vad sysslar du med? Skåååål i kaffe när detta skrivs... förhoppningsvis något annat senare... 




Kommentarer
Postat av: m

hej där är fint fin blogg.

2009-03-06 @ 10:41:37
URL: http://metrobloggen.se/futura
Postat av: Yksi

Hej där själv... tackar, tack för det..

2009-03-06 @ 15:59:40
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0