Idioter

Det finns idioter också finns det idioter.

En idiot är ju något som vi själva upplever och definerar som idiot, eller så sköter man om det på film och tv sådär amerikansk som bara amerikaner kan. En looser (idiot, noob etc..) i en amerikansk film är någon som klär sig annorlunda, har spenat mellan tänderna och som trampat i en hundskit. Dessa kan även vara en tuffing i början av filmem för att sedan i slutet bli förnedrad genom att få färg (en spann vatten eller något annat) över sig framför sin "snygga" flickvän, någon drar ner byxorna på honom eller något annat "tokigt".

En idiot för de flesta är någon som inte förstår ens problem eller är hjälpsam nog att inte förstå hur man kan förenkla ens liv. En typisk tur till något statligt verk där man egentligen bara ska göra något enkelt som oftast blir ett 2-3 timmars besök. Jag glömmer aldrig när jag var tvungen att bevisa att jag lämnat in min självdeklaration i rätt tid och där jag varit inne på södermalm och lämnat den personligen. Det tog väl en 3-4 månader innan jag fick rätt.... Men där gick det många ord i klass med kvinnliga könsorgan.

En idiot kan även vara någon som abslut inte har fattat att han eller hon druckit för mycket. Själv har man väl varit i den situationen någon gång, men det är ju inget man kommer ihåg.

En idiot kan även vara någon som man varit tillsammans med innan. Jag har en före detta som är det dummast som gått i ett par skor. Jag ska inte närmare gå in på det, men tillsammans med Göran Persson har väl en idiotpotential på 349% ... OM det fanns en ö eller en väg som gick till helvetet skulle jag gladligen skicka dem dit. Dock hade jag gärna sett till att kastrera dem först för vill ju inte ha en avkomma av dem... för då hade jag emigrerat till Mars eller månen...

En idiot kan även vara bara en person i en närhet som helt enkelt är lite dum. Ingen som gör något illa utan bara har lite svårt att förstå historiska, matematiska eller andra elementära problem.... Men det är ju mer ett ointresse än personen verkligen är dum eller idiot, det har ju mer med samhällets värdering...

Jag har mött många idioter, den värsta av dem alla är min före detta, jag är glad att jag kom ur det hel och i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0