Hvis du hade samlat ...

... alla dina vänner, skulle du då vilja att de hade det kul...?

De tre musketörerna samlades på gågata i Sarpsborg för att fira av en lång uke i Hvis-fabriken... En mjukstart bestående av gul dryck ifrån det bryggeri med samma namn som kalsongkungen och den gamla baslinjesstående Björn. 

Tidigt tog vi bussen ifrån lillebrorstaden med kurs emot storebror... på bussen blev det lite "vätskekontroll"... 



Det är kul att åka buss...



Så här blir det bättre... 



Vissa får fixa selvangivelser, andra kosar sig på Katti... 



Sedan blir det taxi mot Rolfisland... men...



Om det är kartläsaren eller chaffören som... 



... släpper oss vid fel hus vet jag fortfarande inte... 



Men Trond tar "chefs-rollen" och guidar oss... 



...rätt?



Men vi stöter på två blondiner som plockar upp oss... 



Och vi kommer fram... märk oskärpan... fotografen har fått för lite vin på bussen tror jag... 



Nu verkar han ha fått vin, för skärpan är tillbaks...



Värdparet... 



Värdinnan... 



Trond har fått SMS... 



Stian pils... 



Simon en cigg...



Fotografen en handled framför ansiktet...

 

Oskärpan kommer tillbaks... 



Corona is da shit... 



And here is to all you footfetischers out there... 



Men får snabbt tillbaka skärpan igen...



På något sätt så... kommer jag på andra tankar...



... å... eh... ja... kanske... 



... men det är ju många andra gäster...



Det provsmakas vin och självklart spottas allt ut... 



Det hånglas... 



Mellan alla möjliga... ( Ehrm... jag har fler kopior....)



Så glad blir man då... 



Lindas rådjursögon...



Jadu... 



Rune är singel... 



Hmmm....



Denna kille tatuerad...



Min arabiska är lite ringrostig, men visst står det "kyss å bit mig i nacken...?"



Sedan så glipar jeansen på damen brevid mig... och avslöjar... 



... en tatuering som ... 



... får mig att fundera på .. eh... annat... 

 

Threesome... 



Simon är singel... 



Det är ett tatueringsår... 



Mer trekant... 



Här måste någon ha lånat kameran, för jag minns inte att jag tog denna bild... 



... tydligen full fotograf...  



Flash in flash... 



Jadu... 2.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0