Ledin...

... ska spela i sommar här i min närhet. Tomas Ledin alltså... finns det någon annan Ledin... som spelar och sjunger...? 

Det känns något patetiskt faktiskt. Men jag kan erkänna jag stod full och skrek "Oooh wouow, wouow, wååååouw.... Den flickan gör allt för att göra mig lycklig..." men det stämde ju inte .... 

Jag har oxå kört " Vad gör du nuförtiden? Vafför höru aldrig av dig...." som "pickup-line". DET är patetiskt... 

Men å andra sidan har jag även uttryckt  "Ere ok om jag ejakulerar i din vagina?"... Mindre patetiskt, men sämre vad det gälller funktion... 

Jag blev uppraggad av en god väns mor en gång. Det var lite annorlunda, därav mitt stora hat till Elvis båda låtar "In the ghetto"  "Suspicious mind"... Jag har dock ett bra minne med den senare låten från ett bröllopp i Finland...

På det brölloppet så fick jag en uppenbarelse... men det får jag ta en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag undrar om inte jag var med en gång då du blev väldigt flirtad (uppraggad)med. Elvis spelades... vi drack vin, hemma hos en kompis till dig. Fast han var inte där. Men mamman var....



Just en låt hade jag svårt för sen...

(Are You Lonesome Tonight)

2009-05-07 @ 07:45:25
Postat av: Yksi

Wrong mother...!

2009-05-07 @ 09:01:20
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag säger inte att det är samma gång vi pratar om ;-).

2009-05-07 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0