Jag har ...

... hållt mig undan den svenska bloggatmosfären. Mest för jag tyckte att det hände inget nytt och det märks att alla bloggare får ideer från de andra och då slutar det bara med att alla skriver samma sak eller att man ger sig på varandra.

Sedan tycker jag att bloggar som börjar med de mest sökta orden ifrån bloggportalen känns lika inne som batiktröja och de vitkantade solbrillorna som alla skulle ha förra året.

1000 apor är detsamma som sist. Nu vet jag inte längre om jag tycker det är brilliant eller anus. Jag har tappat greppet och tycker faktiskt inte det är kul längre. Men det kanske är jag som varit borta från Stureplan och inte fattar kokain-humorn....

Tydligen har jag inspirerat någon ny förmåga att börja blogga. Tyvärr har jag ingen adress, fick bara ett mail utan länk. Så länken tar jag gärna..

Fototriss , har legat nere, skaparen har skapat en ny skattebetalare till det svenska samhället. Så mina söndagar är inte som förr, nu får fan hennen man plocka ut lite pappaledighet tycker jag...

Till helgen är det 1 maj och valborg/vappu firar man ju inte här i Norge, inte på samma sätt som oss i alla fall. Men jag har ju 17:e maj att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0