Det kom ett brev... del 2

Här kommer fortsättningen på Stina och hennes kompisars semester...



Senare på dagen tog vi en tur med båten. Vi såg alla fram emot det...



Vi satt där i solen och gottade oss, här satt vi och lekte snurra flaskan. Jag var tvungen att flasha tuttarna. Men hade ingen lust, det hade däremot killen i kepsen där bakom...



När vi kom tillbaka till rummet så var Berit och Kerstin uppe på rummet och försökte få med oss till poolgymnastiken. Flippan bad dem dra åt helvete... För vi skulle göra oss iordning och dra ut skaka rumpa ju...



När vi kom ut till discot, var han med lurarna skitsnygg, när dom har lurar så är dom oftast DJ. Denna DJ hette  Dj Steffo, han var ifrån Mariestad och spelade både Timbuktu och September... Flippan knullade med honom på herrtoan, Sussi sög av han utanför... han hade tydligen massor med förhud och kuken var snedvriden... åt vänster...



Sussi har äntligen rakat sig under armarna... det hade vi väntat på... så hon fick en ...



Kyss av mig som första pris... Men den som var fullast och gladast var ju...



...jag... sen gick vi hem, jag hade fickorna fulla med askkoppar och kuliga drinkpinnar... inga KK fick följa med... Dagen efter...



... visade jag hur det går till att runka en kille i baren utan att de andra gästerna ser det... sedan gick vi till stranden, där var Rickardo från första dagen, så jag fick...




... gömma mig under Flippans handduk... hon är snäll Flippan...



Roligast på hela dagen var när Frida och Flippan skulle sjunga karaoke, grabbarna ställde snällt upp som Benny och Björn i ABBA, men de sjöng för jävla dåligt...

Del 3 kommer senare...

Kommentarer
Postat av: MD

Hahahahaha!!! Jäklar!!! Har nog aldrig skrattat så här mycket!! GOOD WORK BABY!!! :D

Postat av: Anonym

1 to go... = sista tentan som ar pa fredag... :)





xx S

2009-01-13 @ 18:35:20
Postat av: MD

Spam spam spam.. i väntan på del 3!!! Mera besökare ändå ;)



http://www.bloggsurfa.se/inloggad.php?action=signup&ref=theresian1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0