Ett år med Fredde...

Vi på Yksiredaktionen har jobbat nära Fredde Reinhåldning under ett år, helt undercover för förlja den karismatiske ledaren på hans resor och hans jordnära liv. Fredrik, som det ska visa sig, har många sidor som är helt okända för de flesta.

Vi har haft en lååång dialog med honom och vi har fått helt fria händer när vi gjort vårt repotage...



Så här nära har vi varit Fredde under ett år...



Vi kom direkt in i blåsvädret, det var när Fredde ansåg att det borde vara första maj varje dag. Med detta så hade han dagen till ära även sin röda slips. Han anser dessutom att alla som jobbar omkring honom ska ha glasögon, för att som han säger "Om alla är glasögonormar omkring mig tror alla att jag omger mig med plugghästar, så får jag alla brudar..."



Å det fick han oxå... en bra pickupline vi fick lära oss var "E de ok om jag ejakulerar i din vagina"... Å gud så Agda (till vänster på bilden) skrattade... "Men snälla nån, jag har ju inte fått kuk sedan Vasaskeppet sjönk..."... "Jodå, sa Fredde, men du sov nog då..." 



På jobbet lyssnar Fredde på samisk jojk. "Det får mig att känna mig lugn, å eftersom det låter förjävligt så får jag där Clintan looken..."



Fredde behandlar sin barnflicka väl...



Fredde tycker a-kassan e bra... "Fan du vet jag plockar ju säkert ut en 5-6000 i månaden..." Som han sa till kärringen brevid, "Ett schysst tips, det är bara polska horor som har vita nylon..."...  och svaret lät inte vänta på sig... "Nastrovaj polstoj?"



Nån bimbo som gick på hans feta pickuplines...



Freddes bästa kompis, Gurra. Som Gurra sa, "det finns ingen som kan boffa tändargas som Fredde... "



Fredde jobbar extra på julgransauktion... "Fan jag var ju en j-vel på barr när jag var en liten kotte..."



När Fredde är ledig brukar han klä sig som Jediriddare och gå på Star Wars convent...



Ett annat tips från Fredde var att man ska "ta allt av värde ifrån djurens värld, du vet som rovdjuren, man tar de gamla och lytta så e de enkelt att få med sig något hem..."



Solarie är inte bra för huden... Kolla förortsbimbon i bakgrunden, så mycket Nivea på läpparna ha jag inte sett sedan 1988...



Fredde kör sin karaokeversion av Bob Marleys "Get up, stand up"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0