Dagens outfit!

Förra gången jag skrev om mode blev bloggen totalt nedlusad av mail, trafik och annat. Därav så har jag legat lågt med dessa modebloggar. Men idag fick jag tillbaka energin för detta igen.

Så jag börjar med det som är under, kallingarna. Här har jag tänkt till som fan, bomull, färg är neutral. Så här ser de ut:

 

Till det har jag matchat sockar... Det blir ju svarta för jag har inte så mycket att välja mellan när det gäller färg:



Sedan blir det en t-shirt... här finns det ett gott urval, 99 % svarta t-shirts.




Till detta kommer det svåraste, svarta eller blå, svarta eller blå? Det blir blå...



Eftersom det är lite kallt idag får jag toppa till det hela med en hoodie...


Kommentarer
Postat av: MD

Jävligt snygga jeans mannen.. kan man få se dom på.. och gärna bild bakifrån :D smäller mej på fingrarna fy madame fy!!

Postat av: MD

Förresten.. är du nervös idag? Med tanke på de skakiga bilderna ;)

Postat av: Yksi

MD: Nervös, jag? Njae ville mest att det skulle bli lite konstnärligt... :)



Bilder på mig är i denna blogg förbjudet... endast bilder where you cant see me... :)

2009-01-13 @ 11:46:47
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: MD

=) Ok... you will show me someday!

Postat av: Mona

Er ikke de sokkene de samme som i den forrige motebloggen?

2009-01-13 @ 15:29:59
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-13 @ 15:33:57
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Yksi

Det tror jag inte... dels har jag många av denna sort... och dels har jag ej vaskat sokker på länge... :)

2009-01-13 @ 15:34:42
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Hinke

Helt fantastisk modeblogg, från en som alltid vet att vara välklädd!!



Lite road av brudarnas reseskildring också ;-)



2009-01-14 @ 12:52:05
Postat av: Yksi

Hello Backis... kul att du uppskattar det hela... :)

2009-01-14 @ 12:56:26
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0