Why?



Jag har fått Why? som svar två gånger. Den första var när jag jobbade med en säkerhetsprodukt och gjorde en väldigt, i mina ögon, bra sammanställning över vad en kund ville göra samt hur han skulle vilja ha det konfigurerat. Utredningen var väl på cirka 1,5 sida och ett par möten med kunden.  Svaret vi fick tillbaka 2-3 dagar senare?

Why? Ingen mindre, inget mer...

Den andra gången var när jag hade fått veta av en tjej som jag hade en relation med inte ville veta av mig för jag inte ville det enligt hon. Och då tog ja henne på orden och förstod att hon ville göra slut. en vecka senare så fick jag ett meddelande med, inget mer, inget mindre än, Why?



Kommentarer
Postat av: Freja

sv: visst de är ju så snygga :D hehe

2009-01-13 @ 22:52:38
URL: http://ferdia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0