Wow, jag är miljonär...



I dag droppade det in följande mail i min mailbox:

"We are pleased to inform you that your e-mail address has won the UK Sweepstakes International Programme. Therefore you have been approve for a lump sum payout (1,000,000.00 GBP) One Million Pounds in  the Uk Sweepstakes International Program held on 4th January 2009, and release 6th January 2009.  Your e-mail ID emerged as one of the winners in the 1st category.

For Claims Contact

(jä[email protected])

Names:............
Address:..............
Country:................
Phone No:...................
Occupation:..................
Age:..........
Sex:.............."


Jag tycker självklart det inte är skumt eller konstigt att:

- Ett företag som kan lotta ut 1 milj. GBP, använder sig av Hotmail adresser...
- Att jag har aldrig anmält mig till tävlingen i fråga...
- Subjet raden är "HELLO!!!"

Om det låter för otroligt för att vara sant, så är det nog det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0