Det finns två typer av människor...

..., människor och idioter... Sedan finns det människor som gillar, precis som en ekorre, samla på saker för att äga... Och det finns människor som när de tröttnat på Dukaprodukter, frimärken, ölburkar från Karibien, Orreforsvaser och plastblommor från Taiwan... börjar samla på människor, för att se hur länge man kan manipulera, älska och driva en människa... allt på grund av sitt ego och för att man kan... Och KAN det kan man ...

Jag vet inte om jag någonsin vill igen... För just nu är jag kär, hon vet inte om det, tror jag... Jag är kär i en människa som jag knappt känner, eller gör jag det... eller kär förresten, vad är kär... ? Pirrande i magen? Längtan att se telefonnumret dyka upp på displayen? En hälsning över MSN? Vafan är kärlek? Varför finns kärlek? Om man känner längtan är det kärlek? Eller passion...? Eller...

Njae jag är nog inte kär, för då hade jag känt ilska, det gör jag inte alltså är jag inte kär... jag är intresserad, hon vet det, men hon är upptagen, tror jag... inte känslomässigt men av en symbol... vi har haft sex, fantastiskt sex, tror jag eller vet jag... vad vet jag egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0