En god vän kommer...

... och besöker mig inom kort. Jag längtar redan. För jag vet det blir många skratt och mycket allvar... 

Min vän är min bästa vän sedan 20 år tillbaka, är en jävligt skärpt kille med mycket humor och självdistans. Han har, enligt mig, några skavanker som bara gör honom intressantare. Bland annat har han svårt att få tummen ur när det gäller vissa områden, men det har vi alla till mans. Han är fortfarande gift, inte jag... har iofs aldrig varit... men inget förhållande med mina barns mor då...

Vi har haft många samtal, många kul upplevelser, intressanta möten med nya människor... Men det som jag uppskattar mest är ärligheten... och det faktum att det ibland kan ta tid innan vi har kontakt, men vi börjar alltid där vi slutade... 

Jag är gudfar till hans dotter, jag måste vara den sämsta gudfadern i hela världen. men jag har faktiskt fadderbrevet kvar, det står alltid synligt och som en påminnelse hur dålig jag är samt att den kristna uppfostran jag ska stå för suger hästpung. 





Kommentarer
Postat av: Kaxi

Börja stretcha gubben. Snart blir det liv i luckan! :-)

2009-03-02 @ 20:55:17
Postat av: Yksi

Stretchar som fan... och håller luckan öppen...

2009-03-02 @ 21:40:32
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0