Finns det något bättre...

... än att flyta bort i musikens underbara värld...

Eller när man har sådan tur som jag har att bo i detta underbara land... med uttryck som man kan dö för...

I Danmark kallar man sin käreste för Smykke (smycke alltså...) , i Finland Kulta (har du druckit Lapin Kulta så förstår du nu att det det betyder Norrlands Guld precis som Vårbys gamla slagdänga innan det kooperativa såldes till djävulen, Spendrups..)... 

I USA är det mest pinsamma som kan hända att man får en bit spenat mellan tänderna och alla ser det utom man själv. I Italien och Spanien att man blir full... I Finland är det INTE pinsamt att komma oduschad, okammad och vara bälteslös med pikèn instoppad... 

En annan sak jag funderat över många gånger... varför är alltid mensblodet blått i Svenska reklamfilmer för mensskydd...? 

Jag hade en vän en gång, som efter en jättefylla, fick med sig en dam hem. De hade skyddad sex, exemplariskt av honom att använda kondom, hon gick tidigt, han vaknade ensam. Gick upp morgonkissade, efter några sekunder insåg han att det inte skvalade i toaletten, tittar ner och kondomen sitter kvar och hela skiten släppte och det blev ett bra plask... 

Jag hade en fyrkant en gång, där den andra killen, blev "klar" ganska tidigt... så det blev en trekant, kan man räkna bägge två som dels fyrkant och trekant, fast det bara var ett tillfälle...?

Jag kom på att jag ljög i en tidigare blogg, jag har varit med en färgad person, sexuellt alltså... 

I djurvärlden finns det flera olika fall där honan äter upp mannen efter påsättning, om man är troende och allting som skapats, är det guds verk...? Eller är just det den där killen en trappa ner, som kommit på det...? 

M.A.S.H, ni vet TV-serien, vem fan kom på att man skulle göra en komedi om ett fältsjukhus mitt i Koreakriget...? Hur tänkte man...?

Någon talade om för mig att trenden i vår ska vara "våfflat" hår... Vem fan tog upp den gamla skittrenden... det var inte snyggt då och är garanterat inte snyggt nu...

6 minuter förkortar man livet med en cigarett... 20 om dagen blir 2 timmar... jag lämnar räkneexemplet där så får du räkna själv om du är intresserat... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0