Jaha, då var man där...

Nu har jag kommit dit där jag aldrig trodde jag skulle komma, jag har kommit dit där när en ny låt på listorna så är det inte bara en gång man får säga att låten är en cover. Nu har jag hamnat där så att man får nämna 3 olika artister som gjort den i sin version innan man är färdig med sin förklaring... 

När man nämner vissa politiker så tittar folk på en som fågelholkar... för att inte tala om när jag nämnde min ålder och gjorde genom att nämna en stor händelse som hände det året jag är född... Det blev tyst i telefonen och sedan så hörde jag tangentbordet och jag misstänkte starkt  att det skrevs "google.com"... för efter en stund... ah.. du är .. så gammal... 

Så nu tror du att jag har åldersfixering... Nope, inte ett dugg faktiskt, jag tycker bara det är kul, jag kommer att vara rocker till jag dör... å du får gärna kalla mig farfar... I dont care... I dont feel like one, but if it feels good for you... 

Däremot såg jag några bilder ifrån en fest, med gamla kamrater... jisses, jag fick feeling av jurassic park...



Kommentarer
Postat av: Pixel

Du er en gammel og sær mann, Yksi.

2009-03-18 @ 19:48:48
URL: http://blog.pixelmaster.no
Postat av: Yksi

Word up you young Motherfuxxer...!!!!

2009-03-19 @ 07:08:12
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0