Mærrapanna, Vikarne, Øyenkilen...

Just nu har jag så mycket vår i mig att om jag vore en honkatt hade jag satt på Volvo 740... Min själ behöver sol, ljus, hav... för att jag ska kunna överleva en kväll med mörker, snö och Hotel Ceasar... Vaknar jag upp en dag till med blötsnö som kommer nerringlande från himlen som så kommer jag fundera starkt på att emigrera till första bästa land som har en båt som går dit... Eller nej det kommer jag inte för jag bor på världens bästa plats... men jag hade sagt det samma om den plats och solen efter 29:e dagen i 50 gradig hetta... 



Sol, is och båt i Øyenkilen...



Blå, blå känslor... 



På väg ner mot Mærrapanna... 



Sol, undertecknad behöver sol... 



Istiden har gjort sitt med graniten... vågor i fjellet... 



Framme vid havet, vid Mærrapanna...



Solen värmer upp den lilla viken i Mærrapanna... 



Från Vikarne (eller är det Vikerne?) och ut ... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0