Semester...

Jag kan inte minnas när jag hade semester sist. Den sista var väl när jag och Tomaso gjorde både Gotland och Öland osäkert, men inte fan var det semester, inte för levern i alla fall.

Nu när solen börjar titta fram och livet börjar bli grönt kring oss så känner jag att det börjar rycka i semestertarmen. men jag känner inte för en Benidorm-semester alltså... Men det blir väl som vanligt ingen semester alls och sedan iväg en vecka med barnen och där vi gör allt som de pekar på...

I USA har man två veckors betald semester, men där jag varit och jobbat har dessa varit både sjukdagar och semesterdagar... Semester kan du självklart ta ut mer men då blir det obetalt.

Jag har en sådan blandad känsla av semester, visst har jag suttit på någon solig ö en vecka, men jag känner mig inte utvilad efteråt...

Nej en liten stuga någonstans där man kan skriva och ett gott sällskap... det är fullt tillräckligt...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kom hit. Och åk med mig till min lilla stuga? :-)



Idag kom boken!! :-)



Kram!

2009-05-11 @ 15:49:20
Postat av: Kaxsi

Jag har stuga och kan låtsas vara gott sällskap. Vi kan skriva tillsammans. Kommmm bara kommmm

2009-05-11 @ 19:06:01
Postat av: Yksi

Oj... nu e det dags att boka in ferie ser jag...

2009-05-12 @ 08:23:51
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 13:54:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0