Gästbloggare, Kirstie modelejonet...

Kirstie är en tjej jag aldrig träffat. Men jag är sååå imponerad av hennes modebloggande att hon bara var tvungen att få en chans. Hennes skriftspråk är obefintligt och hon älskar att logga in på andras bloggar och lägga in skitmeddelanden om tävlingar på hennes blogg. Hon lottar ut gamla slitna jeans, ny ögonskugga och ibland även någon rabattkupong till Waynes coffee. Jag frågade en gång vad hennes dröm var, gratis latte på Waynes resten av livet. Å har man sådana drömmar, då måste livet var precis så underbart som hon visa upp i sina bloggar. Bloggar om vimmel, kläder och flärd. Läs och låt dig svepas med i lyxens vardag...

Kirsties blogg








Jag och en vännina var på Waynes och tog en latte, hon hade med sig sin nya MiniPC och vi surfade runt och letade bilder till bloggen....lixom



Åh... så snygga stövlar... lixom




åh så snygg kjol.... lixom ba...



Å sen tog vi en latte till... lixom



Å en sån vill ja ha... lixom... ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0