Gästbloggare, Tess

Dags för den andra Gästbloggaren här på yksi.blogg.se. Tess och jag har varit vänner i många år. De första utan att veta vem den andra var, utseendemässigt. Vi umgicks på nätet i ett par olika forum. Jag ska vara ärlig, Tess är den bästa vän jag någonsin träffat, dels för jag lärt känna henne på ett helt annat sätt än man skulle gjort om man var öga mot öga. Dels för jag møtt henne personligen och hon var precis som jag föreställt mig. Hon är några år över 22 och har fyra barn. Tillsammans med en snubbe just nu, som jag inte träffat än, kommer säkert att ske nästa sommmar på Bluesfestival. Men kan tänka mig att han är henne värd. Tess har en blogg som är ärlig, smart, kul, intressant även om man är man, LÄS DEN ... !

 

Tess blogg

 

 

"Okej, vi snackar storlek nu. Alla tjatar ju om att storleken har betydelse. Men har den det egentligen. Lång, kort, tjock eller smal. Storleken på du vet vad. VA? Jo men det är klart du vet! Snälla! Vet du inte? Va fan är du dum?! På riktigt? Jag menar ju naturligtvis mannens dingelidong. Det är klart att storleken inte har betydelse. Varför skulle det? Nu vill jag att du föreställer dej följande:
Du går ut på krogen, bra i gasen. Krävs nästan för att du ska få med dej ett ragg hem, eller hur? Jo! Du har inte begåvats med snygga drag och karlarna dras egentligen inte till dej likt en bajskorv drar flugor på sommaren. Ta en Jäger till du. Såja! Nu hittar du ett lätt offer. Den där tunnhåriga blonda där ser ganska hjälplös ut. Ja just han.. Gå fram nu.
– Hej.
Han tittar upp och du får ett litet leende. ( Grattis! En bit på väg) Du frågar om det är okej att sätta dej ner bredvid.. Äh, va fan. Dravel. Du får med dej mannen hem och romantiken flödar ( ja eller hur?) Du är kåt och hade det inte blivit Olle här så hade fete Sven ställt upp. Jo men han har ju inte knullat sen Sundsvall brann. Nå innanför byxan så hittar du något. Va fan? Liknelsen är ungefär som att ta en blyertspenna i skrivläge.. Pincett och sockerbit är det första du tänker på.. GOOD DAMN va fan har jag gett mej in på? Knulla vill jag och begären är rätt stora trots den pyttelilla tingest han har som kanske endast duger att pissa med. Tror ni? Ett sugrör i urinhålet och möjligtvis skulle killen kunna slanga ur sugröret för att få urinblåsan. Okej.. Nu ligger du i alla fall på rygg och hoppas att detta ska vara fort gjort så kanske, kanske hinner du med ett ragg till innan krogen stänger..

Ja för att göra det hela kort. Du känner absolut ingenting.. Han kämpar och står i och rör med underlivet som en elvisp i bunken. Okej. Han har tydligen fått någon slags orgasm nu. Han har gett ifrån sej ett halvt stön och ser hel lycklig ut. Inte undra på. Den här mm-mannen får sej nog inte mycket mus han inte.

Okej det är här jag slutar skriva om storlek på penis. Vi kanske ska ta och diskutera hur din muff ser ut? Det kanske är så att han har kanske en liten men kombinationen med din jättetunna till hål gör det hela för honom väldigt svårt att tillfredställa dej också? Man får liksom tänka på sej själv i såna här lägen. Skicka in ett hjälpmedel. Ta till med vad som finns i närheten. Något finns det säkert. Tom ölburk, fotpallen eller varför inte vika ihop överkastet och kasta in som undsättning.

Så vad jag vill ha sagt om detta är att kniiip och håll käften. Klaga inte bara på männen och deras penisstorlek utan ha lite koll på ditt gotthål också. Har du någonsin fått frågan hur bred ditt hål är? Du kanske skulle känna efter själv? Jag menar det skulle inte skada. Den fullkomligt kippar efter andan där nere. Du skulle kunna förvara en årskonsumtion av öl bara på höger sida om livmodern.."


Kommentarer
Postat av: Lola

hahahahahha.. jag älskar dig Tess. hahahahahaha

2009-01-16 @ 00:15:38
URL: http://hearttoheartblogg.se
Postat av: MD

:) åh jag älskar dej!!

Postat av: Kattis

He he, skrattar så jag tjuter på denna sidan datorn... Kramar

2009-01-22 @ 21:24:23
URL: http://katteyes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0