KK

En gång i tiden fanns det en industribagare som hette KåKå, jag vet inte om det finns kvar, Pågen har väl köpt upp dem med...

I Sverige har det en betydning som jag inte behöver förklara, men för de som inte är därifrån så betyder det samlag/samleie på K och vän på K....

KK är även ett magazin i detta land jag bor i, dock så betyder det här, Kvinnor & Kläder...

Lägger man till ett K så blir det något helt annat... En amerikan talade om för mig att medlemmar i denna organisation hade ett tecken för att tala om för andra medlemmar att man var med i KKK, när man var medlem. Detta tecken har jag sett ett par gånger på fotografier. Tecknet är enkelt, handen i fickan, men bara tumme och lillfinger. De tre andra utanför fickan. 3 fingar för 3 bokstäver...

KK-förhållande brukar funka ett tag, sedan när känslor blir inblandade så brukar det gå åt helvete. Jag hade ett KK-förhållande med en känd svenska ett tag. Det funkade bra ett tag, sedan rann det ut i sanden... Jag fick en förfrågan en gång om ett kK-förhållande av en gift kvinna. Jag tackade nej och min kvinnobild fick sig en törn igen.

Bäst måste ändå ha varit en utav de första festerna jag var på här i Norge som singel. Träffade en skön puma som snygg, smart och 6-ig. Det blev sent, vi hamnade i köket. Sedan vaknade jag på en soffa. Hon kom ner på morgonen vi drack kaffe och pratade. Efter ett tag ser jag ett stort fotografi på väggen med henne och en man. Mannen känner jag igen och efter bara 10 minuter kommer även han ner. 

Då får jag hybris, jag inser att de är tillsammans och att jag sitter nu här med Svarte Per... 

Men det finns underbara damer, glöm inte det. För kärlek och passion är det finaste som finns... och vi går ju på det jämnt och visst fan är det underbara känslor?

Jag avslutar med att citera Kravitz, Lenny "Leeeeet looooooveeee ruuuuuleeee"









Kommentarer
Postat av: Yksi

KåKå finns tydligen kvar... http://www.kaka.se

2009-04-29 @ 13:21:51
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0