Påsketur...

Tog mig ut på öarna i Hvalers skärgård... 



Bottenfärg är för fegisar... 



Build for speed?



Glasfiber is da shit... 



Det är nästan så man förväntar sig Farbror Melker runt hörnet... 



Eller Båtsman... 



Rost... 



Någon som har lekt Nobel...?



Men jag är glad, för det är inte ofta man hittar sådana här platser och jag njuter varje sekund utav det... 



Någon som fått värmepump och gjort av sig med sin parafintank...?



Men havet ser ut som det skall, efter vinterns prövningar med is och kyla... 



Vattnet är klart som luft... 



Havet lapar i sig solen.... 



I horisonten ser du Akerøy och Akerøy fort, fortet om aldrig blev angripet. Svenskarna gick inomskärs, antagligen för att det var en närmare väg till Fredrikstad... Men där lyckades man ju inte heller så bra... 



Akerøy med blondin i förgrunden... 



Bettar 100 spänn på att Marie och Vegard har klinat/hånglat här... och kanske mer...? 



Dags för lite Göteborgshumor... Viloplats för de som inte pallar längre... 



Rost möter solnedgång... 



Fyra på... (göteborgare nr 2, ber om ursäkt för det... )



Solaris.... 



Här slutar turen... i hamnen och sätter mig i bilen och far hem igen... 



Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0