Det är en ...

... kväll jag sent ska glömma. Jag inser så mycket att jag förstår allt. Jag har lekt färdigt... jag har sett allt... jag har gett er så många chanser, men nu är det slut...

Jag orkar inte mer, du får göra vad du vill, jag har inga känslor kvar... jag orkar inte ens försöka känna... jag förstår och vet för visst kommer jag ihåg det är bara det att samma fråga får olika svar...

Ointresserad av framtiden, lika ointresserad som jag skulle vara av nästa kort på ett black jack bord... Jag är inte intresserad, jag är inget andra handsval... eller tredje för den delen, jag umgås bara med människor där jag vet att jag är första... jag är inte intresserad av att spela blockflöjt i ett storband, jag dirigerar... gillar du inte det så... fine... jag klarar mig... det är därför jag flytt detta land... som jag nu sitter i... för det är som finnarna säger, vi bara "dricker kaffe, äter pulla och diskuterar"... jag diskuterade till jag var 20, jag gör det inte längre...

Jag ska nu ta mig till södra Europa inom kort har jag bestämt... vi får se om så blir... jag har en del att ta hand om först... men det går fort tror jag...

Puss å kram,

/Yksi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0