Måndag i Fredrikstad...

Man går ut ser på människorna, vissa stressar, andra stannar för att hälsa på en hund, plocka upp en nallebjörn till barnet som barnet precis har slängt iväg, man stöter på någon man känner, står och pratar lite snabbt, ser på någon äldre dam som precis kommit ut från frisören som får sin frisyr "nyfönad" i vinden...

Varför ödslar människor tid på att följa med i dokusåpor när det räcker med att gå ut och sätta sig på ett cafè för att upptäcka samma sak? Den senaste dokusåpan här i Norge heter Glamourjenterna. Klockrent koncept, tjejer vill säkert följa den för att se hur bitchiga de är, män gillar tuttar... Jag hatar dokusåpor och glamourjenterna är inget undantag... I fyra sekunder stod jag ut, och då var det trailern jag såg, jag trodde det var själva programmet, men det var inge vidare för det...



Skönt att se att någon har låst in grillen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0